عزم شرکت ملی گاز ایران به منظور استقرار سیستم یکپارچه و مکانیزه مدیریت عملکرد شرکت های تابعه

طرح یکپارچه سازی مدیریت عملکرد در سطح ملی شرکت گاز

مدیر مهندسی ساختار و دبیر کمیسیون بهره‌وری شرکت ملی گاز ایران از عزم مدیریت مهندسی ساختار در جهت استقرار سیستم یکپارچه و مکانیزه مدیریت عملکرد در سطح این شرکت خبر داد.

به گزارش  رویداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مجید کشاورز اظهار کرد: در دومین جلسه کمیسیون مدیریت بهره وری  که با حضور معاون محترم وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران، در سال جاری برگزار شد، نتایج اولیه ارزیابی عملکرد برش ملی که حاکی از کسب نتایج بهتر نسبت به سال گذشته بود تشریح و نقاط قوت و فرصت های بهبود توسط اعضای حاضر بررسی و راهکارهای ارتقای این امتیازها در ارزیابی نهایی که از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور انجام خواهد شد، ارائه شد.

وی افزود:در ادامه جلسه، چارچوب مدل ارزیابی عملکرد شرکت های تابعه نیز تشریح شد که تبعیت از یک مدل یکپارچه جهت ارزیابی شرکت ها مورد تاکید مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران قرارگرفت.

این مقام مسئول هدف از طراحی این مدل را  استقرار سیستم یکپارچه و مکانیزه مدیریت عملکرد در سطح شرکت ملی گاز ایران عنوان کرد و گفت: با اجرایی شدن این مدل در سال جاری، کلیه ارزیابی عملکردهای درون سازمانی اعم از سرآمدی و تعالی، استراتژیک مدیریت های هماهنگی امور گازرسانی و هماهنگی و نظارت بر تولید ، سلامت نظام اداری، ارزیابی عملکرد HSE و ... در قالب این سیستم یکپارچه خواهد شد.

کشاورز تصریح کرد: این مدل در 6 محور عمومی و یک محور اختصاصی طراحی شده و هم اکنون در مرحله تبادل نظر با مدیریت ها و واحدهای ستادی است و پس از تدوین، نظام نامه مربوطه با تصویب مدیر عامل وهیئت مدیره به ذی نفعان ابلاغ و همزمان درخصوص استقرار سامانه مکانیزه ارزیابی عملکرد، هماهنگی های لازم با مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات صورت خواهد پذیرفت و در انتها این نظام مبنای ارزیابی عملکرد شرکت های تابعه در سال جاری قرار خواهد گرفت

 

 

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
جدیدcaptcha